Digitalna pristupačnost
...

ponedjeljak, 15. siječnja 2024.

eCitizen aplikacija za lakšu komunikaciju građana i Grada Orašja
...

Na službenoj web stranici Grada Orašja u upotrebi je mobilna aplikacija eCitizen koja će omogućiti lakšu komunikaciju između građana i lokalnih vlasti. Kroz eCitizen aktivni su moduli za komunikaciju građana sa vijećnicima i gradonačelnikom, modul za javne rasprave, modul za sjednice vijeća, modul za pritužbe, kao i neke druge dodatne mogućnosti. Najvažnija opcija aplikacije je direktan upit „Pitajte gradonačelnika“, ili „Pitajte vijećnika“ gdje uz pomoć službenika za informiranje, građani dobivaju informacije o pitanjima i problemima iz nadležnosti vijeća i gradonačelnika u veoma kratkom roku. Svi građani koji instaliraju eCitizen na svoje mobilne uređaje moći će vidjeti direktne obavijesti o stanju i događanjima u Gradu Orašju. Aplikacija eCitizen je primjer digitalnog rješenja kojim se javnim organima omogućava da imaju bolje podatke i bržu komunikaciju sa građanima radi efikasnijeg donošenje odluka, a instalirana je na službenoj web stranici u okviru Projekta općinskog okolišnog i ekonomskog upravljanja (MEG) kojeg zajednički financiraju Veleposlanstvo Švicarske u Bosni i Hercegovini, Veleposlanstvo Švedske u Sarajevo i Veleposlanstvo Republike Češke u Bosni i Hercegovini, kao i Europska unija u Bosni i Hercegovini, a provodi UNDP BiH.